Новітні технології для сучасної системи освіти
- Details
- Published on Tuesday, 12 September 2017 09:13
- Hits: 2455
Доволі багато останнім часом ми чуємо різноманітних дискусій щодо впровадження інноваційних технологій та нестандартних форм роботи зі школярами. Усі розуміють, усі говорять, але переважно далі теоретичного обговорення проблема не вирішується.
Досить гостро постає проблема низького рівня рухової активності школярів та зниження мотивації до навчальної діяльності. Яким чином поєднати усі складові і при цьому не втратити емоційного забарвлення заняття?
Для вирішення даної проблеми ми використали квест «Trainyourbrainandbody». За основу були взяті розробки старшого викладача кафедри олімпійського та професійного спорту НПУ імені М.П.Драгоманова, Березовського В.А, з організації та проведення квестів для школярів. Кропітка підготовка, розроблення питань з навчальних дисциплін (Алгебра, Фізика, Хімія, Географія, Біологія, Історія, Зарубіжна література, Українська мова та література та питання з галузі зальних знань). Також було використано карту парку «Відрадний» з нанесеними на ній контрольними пунктами (КП), які учні знаходили у довільній послідовності (за вибором). На кожному з контрольних пунктів знаходились картки з питаннями, на які учні мали дати відповідь.
І ось, нарешті, учні 8-А класу ЗОШ №159 на старті!. Роздільний старт по парах через 1 хвилину. Контрольний час - 30 хвилин. Перемагає та пара, яка відповість на найбільшу кількість запитань. При рівній кількості балів переможцем стає пара, яка подолала дистанцію за найменший час. Море емоцій, безкомпромісна боротьба, посмішки і гарний настрій. Звичайно, що є переможці і переможені. Але що цікаво! Понад 70% дітей подолали дистанцію більше
На перший погляд, здається, що це неможливо, але практика підтверджує що при правильній організації це не лише можливо, а й потрібно у сучасних умовах. Для проведення даного заходу ми використали карту парку «Відрадний», але такі заходи можливо проводити не лише за наявності спеціальних карт, а й елементарних схем школи та шкільного подвір’я.
Тож, сподіваємось, що подібний досвід допоможе не лише у нашій майбутній професійній діяльності, а й стане корисним для вчителів фізичної культури і дозволить урізноманітнити уроки фізичної культури у школі.
Студент 2МФВ Гичко Віталій