Абітурієнту

Details
Published on Wednesday, 07 May 2008 13:54
Hits: 9418

Навчальний план включає лекційні, семінарські, практичні та лабораторні заняття. Цикл гуманітарної, соціально-економічної підготовки в основному складається з дисциплін, де читаються лекційні та семінарські заняття. З дисциплін, які входять до циклу природничо-наукової підготовки крім лекційних і семінарських занять ще проходять лабораторні заняття (анатомія людини і спортивна метрологія, фізіологія людини, фізіологія фізичного виховання, загальна гігієні та гігієна фізичних вправ, інформатика і комп’ютерна техніка, масаж). Практичні заняття в основному читаються з дисциплін, які входять до циклу професійної та практичної підготовки (теорія і методика спортивних і рухливих ігор, гімнастики, легкої атлетики, плавання, атлетизму, спортивних двобоїв, ритміки і хореографії, лижних видів спорту). Крім цього, в даному циклі мають місце дисципліни, які проходять у вигляді лекційних і семінарських занять.  З різних дисциплін студенти складають заліки та екзамени, а з таких дисциплін як основи педагогічної майстерності та ділова українська мова після вивчення частини курсу пишуть контрольні роботи. Оцінювання знань студентів під час здачі екзаменів чи написання контрольних робіт здійснюється за чотирьохбальною системою оцінювання. Що стосується заліків, то при визначенні успішності виставляється „зараховано” чи „не зараховано”.

 

 За час навчання студенти готують курсові роботи: на 2 курсі на вибір з педагогіки, психології та фізіології, на 3 - з теорії і методики фізичного виховання і на 4 – з теорії і методики оздоровчої фізичної культури чи спортивно-педагогічного удосконалення в залежності від спеціалізації. Оцінювання курсових робіт здійснюється провідним фахівцем з даної дисципліни, який пише рецензію на дану роботу, де в кінці пропонує виставити за чотирьохбальною шкалою оцінку. Для захисту дипломних  та магістерських робіт необхідно мати як внутрішню, так і зовнішню рецензію одного із провідних спеціалістів у даній сфері. 

 

Важливою ланкою у системі підготовки майбутнього вчителя до роботи в школі є педагогічна практика в школі.